هدایای تبلیعاتی ارزشمند
نوشته شده توسط : نرگس رحیمی

کالاها و هدایای تبلیغاتی رایگان، تاکتیک های بازاریابی مطمئنی هستند که توجه مشتریان احتمالی را جلب می کند. یک آیتم مارک دار مفید می تواند باب آشنایی مشتریان با شما را باز کند و کاری کند که کسب و کار شما همیشه در ذهن شان بماند. با این حال، محصولات تبلیغاتی بدردنخور یا نامناسب علاوه بر اینکه اتلاف سرمایه است، باعث می شود کوهی از اقلام استفاده نشده در انبار محل کارتان انباشته شود. در ادامه شما را راهنمایی می کنیم تا مطمئن شوید آیتم ها تبلیغاتی تان ارزش سرمایه گذاری دارند یا خیر.

ابتدا به این فکر کنید که این هدیه تبلیغاتی را کجا می خواهید استفاده کنید

هدیه ای که اهدا می کنید باید در نظر مخاطبان معقولانه باشد تا بلافاصله داخل سطل زباله انداخته نشود. دادن بستنی در یک رویداد مربوط به اسکی و یا آب نبات در نمایشگاه سلامت، بی ربط و نا مناسب است. در عین حال، بطری آب و یا کرم ضد آفتاب در یک مسابقه دو 5 کیلومتر یا دوچرخه سواری، ایده مناسب و مفیدی است، و این حس را به مشتریان احتمالی القا می کند که کسب و کار شما نیازهای آنها را درک می کند.

مطمئن شوید که آیتم های تبلیغاتی با کسب و کارتان ارتباط دارد.

انتخاب یک آیتم تبلیغاتی که با زمینه کاریتان مرتبط است، ارتباط مشتری را با کسب و کارتان تقویت می کند. هدایایی که هیچ ربطی به کسب و کار یا حرفه تان ندارد، مخاطبان را گیج می کند. اگر زمینه کاریتان مربوط به تکنولوژی است، به فکر محصولات فناوری مانند درایوهای فلش، اشاره گر لیزری، و یا ماشین حساب باشید. اگر حرفه تان مربوط به فضای باز و یا ورزشی است، آیتم های مفید مانند ابزارهای چند منظوره و یا حوله ساحل با آرم شرکت خودتان انتخاب کنید.

محصولی را انتخاب کنید که استفاده خواهد شد.

خیلی از توپ های ضد استرس مارک دار، تبدیل به اسباب بازی جویدنی سگ ها می شوند و هرگز به هدف مورد نظر خود نمی رسند. وب سایت محصولات تبلیغاتی را جستجو کنید و به دنبال مواردی باشید که خود شما شخصا مایل به استفاده از آنها هستید. ساک های خرید با کیفیت، لیوان سفری ضد زنگ جذاب، و یا حتی گیره های آشپزخانه چیزهایی هستند که اغلب مورد استفاده قرار می گیرند. آیتم هایی که بر روی میز کار و یا درون ماشین قرار می گیرند نیز چیزهایی هستند که همیشه جلوی چشم هستند. در برابر وسوسه خرید ارزان ترین محصولات مقاومت کنید، چراکه کیفیت پایین هرگز مورد استفاده قرار نمی گیرد. در عین حال اگر آیتمی جذاب و مجلل باشد، مشتریان بدون خجالت از آن استفاده می کنند. در یک رویداد اخیر، شرکت طراحی BOP، بطری های آب با کیفیتی که لوگوی ما خیلی بزرگ در یک سمت آن چاپ شده بود را توزیع کرد. ما می دانستیم که این بطری ها مورد استفاده قرار می گیرند و دریافت کنندگان هم نشان دادند که از دریافت آنها خیلی خوشحال هستند.

نام تجاری مناسب را روی آیتم های تبلیغاتی استفاده کنید.

همیشه قبل از نهایی شدن کار چاپ، یک نمونه از کار را به خوبی بازبینی کنید. اگر نام تجاری شما در طول روند طراحی یا چاپ، زیادی کشیده شده و یا کوچک شده باشد، تاکتیک های بازاریابی و تبلیغاتی که در نظر دارید، هدر خواهد شد. در زمان پروسه چاپ حتما بررسی های لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید نام تجاری تان از شکل نیفتاده باشد. هر جایی که ممکن است لازم و جالب به نظر برسد، اطلاعات بیشتری، از جمله آدرس وب و یا شماره تلفن تان را وارد کنید. (نکته: بهتر است برای صرفه جویی در فضا، "WWW" را از اول آدرس وب سایت حذف کنید.)

از چاپ تاریخ و یا نام رویداد اجتناب کنید.

خودتان را به اقلام تبلیغاتی یک بار مصرف محدود نکنید. از چاپ تاریخ دقیق در کنار نام تجاری، مانند "رویداد آگاهی درباره سرطان سینه، سن دیگو، 26-27 اکتبر 2013" اجتناب کنید. در عوض، می توانید تاریخ دقیق و موارد دیگر را روی کیسه های چاپ کنید که می توان برای رویداد های مختلف از آنها استفاده کرد.

هدایای چند سطحی درست کنید.

جایزه VIP یا کیف هدیه انحصاری می تواند خیلی چشم گیر باشد. آیتم های تبلیغاتی اصلی شما، می تواند پیام تان را به مخاطبان زیادی برساند، اما یک آیتم انحصاری، تعامل عمیق تری با هر دریافت کننده ایجاد می کند. هم زمان با اهدا کردن اقلام سطح پایین تر، حتما به صورت شفاهی به آنها اطلاع دهید است که دارید هدیه هایی در سطح بالاتر به آنها اهدا می کنید و نظر آنها را درباره کیفیت آن بپرسید.

همیشه در عوض چیزی که می دهیدف چیز دیگری را دریافت کنید.

خیلی از مردم با خوشحالی حاضرند در ازای دریافت یک هدیه رایگان، آدرس ایمیل یا شماره تلفن خودشان را به شما بدهند. بنابراین مطمئن شوید که شما حتما اینکار را بکنید. یک هدیه ساده می تواند، فهرست پستی شما را افزایش دهد و به تعداد پیگیری های تلفنی یا ایمیلی شما اضافه کند. شما همچنین می توانید از هدایای تبلیغاتی خود برای انجام تحقیقات سریع و مفید در مورد بازار استفاده کنید. می توانید برای بررسی از ورقه های کوچک کاغذ استفاده کنید و یا به صورت شفاهی سؤالات خود را بپرسید.

تاکتیک های بازاریابی شخصی مانند محصولات تبلیغاتی، به سرعت هزینه ای که  برای آنها صرف کرده اید را در قالب کسب و کار جدید جبران می کنند، اما باید به صورت راهبردی در موردشان فکر شود تا دریافت کنندگان آنها را فراموش نکنند. با صرف وقت برای توسعه بهترین محصول تبلیغاتی برای بازار هدف مورد نظرتان، شما می توانید آگاهی در مورد کسب و کارتان را گسترش داده و در نهایت آن را تقویت کنید.





:: برچسب‌ها: هدایای تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: